Sunday, May 20, 2007

Tentatiile vietii

Una dintre cele mai mari tentatii ale mele sunt masinile deoarece imi place sa ma plimb si sunt un adept al vitezei. Cel mai mult la masin imi place tuningul. Imi plac mult masinile sport. La tuningu de masini colorile mele preferate sunt alb si verde si galben cu negru. Cel mai mult mi-as dori sa am o masina viper cu un tuning alb verde care este cel mai preferat de mine. Aceasta este una dintre cele mai mare pasiuni ale mele.
Cea de-a doua pasiune a mea sunt motocicletele si in specila motoarele de 49 deoarece nu avem nevoie de canet. Si chiar daca mototciclistul are o bere sau 2 in plus nu este observat de politie. O singur defect are motoarele si anume viteza excesiv de mare. Cu motoarele au loc cele mai multe accidente deoarece cei pasionati de motoare sunt si pasionati de viteza si de obicei acestia nu poarta costum de protectie care este special facut din piele pentru a evita ranirea motociclistului la contactul cu asfaltul.

A treia pasiune a mea sunt calculatoarele deoarece imi place sa lucrez in anumite programe sa ma joc si sa navighez pe internet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home