Monday, March 26, 2007

Ce meserie nu mi-ar place so fac niciodata


Meseria care nu as vrea so practic

Meseria care nu mi-ar place so practic este reporter deoarece nu mi-ar place sa umblu dupa oameni si dupa patroni sa le i-au interviuri banale.Nu mi-ar placea sa fiu reporter deoarece atunci cand le i-au cate un interviu si sunt nervosi de cele mai multe ori toti oameni politici si nu numai isi varsa nervi pe reporteri si pe cameramani.Aceasta meserie este o meserie periculoasa in primu rand deoarece daca la uni patroni "smecheri" nu le convine ca ii vorbesti de rau de multe ori is pune garzile de corp ca atunci cand te vad sa te bata sau daca acesti patroni "smecheri" ajung la unele emisiuni televizate primu lucru pe care il fac este sa-si bata joc de reporteri si ziaristi.Isi bat joc in ce sens : ca zic ca reporteri si ziaristi sant oameni inculti dar defapt ei numa vorbesc in loc sa stea sa se gandeasca ca defapt ei sant cei inculti.In al doilea rand nu mi-ar placea sa practic aceasta meserie pentru ca atunci cand este o conferinta de presa o sedinta la casa parlamentului reporteri sunt tinuti afara indiferent de vreme ca ploua ,ca ninge ,ca e soare sau ca e frig acestia sant obligati sa stea afara.Al treilea motiv pentru care nu mi-ar placea sa practic aceasta meserie este faptul ca nu este o meserie foarte bine platita.Aceasta este meseria pe care nu mi-ar placea so practic si motivele ei.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home